PREMIERA VII edycji KURSu
Z powodu awarii strony w dniu 27-08-2023
przedłużam propozycję o
ostatnie 30 dostępów
Obecnie dostępne
PREMIERA IX edycji KURSu
Propozycja ważna tylko:
SPRZEDAŻ WYŁĄCZONA
ZOSTAW SWÓJ EMAIL I OTRZYMAJPRZYPOMNIENIE + OFERTĘ PIERWSZEŃSTWA
PRZY STARCIE SPRZEDAŻY MIEJSC W KOLEJNEJ EDYCJI
MARZEC 2025R.
Kurs odbywa się w 100% online.
START KURSU MARZEC 2025R.
Plan szkolenia ułożony jest na 2 miesiące.
Przez cały okres kursu będziemy pracować ćwicząc warsztat i doświadczenie na programie Rachmistrz.
Materiały na platformie są sukcesywnie udostępniane tydzień po tygodniu przez 60 dni (WIDEO + ćwiczenia i notatki PDF do przerobienia w bieżącym tygodniu,
Po zakończeniu kursu i zaliczeniu egzaminu końcowego otrzymasz CERTYFIKAT.
Spis modułów szkolenia znajduję się na dole strony.
Samodzielny
Księgowy
księgowość uproszczona
10 edycja
kurs
JAK WYGLĄDA kurs:
Chcesz się przebranżowić?
Chcesz zacząć pracę w księgowości uproszczonej? Chcesz zdobyć awans, lepszą pracę i lepsze zarobki?
Ten kurs to idealne rozwiązanie dla Ciebie!
Decydując się na wzięcie udziału w moim kursie GWARANTUJĘ Ci, że nabędziesz kompletne kompetencje do podjęcie pracy w uproszczonej księgowości na wysokim poziomie.
(w tym notatki, zadania + rozwiązania zadań, interpretacje, wzory dokumentów, itp.)
ponad 30 godzin
materiałów WIDEO
plan kursu rozłożony
na 2 miesiące
ponad 100 PDF do pobrania
sesje Q&A co 2 tygodnie w zamkniętej grupie + VIDEO na platformie
praktyczne zajęcia na programie RACHMISTRZ
dostęp do zamkniętej grupy
dodatkowo moduł:
ZUS + Elementy kadr i płac
gdzie możesz zadawać pytania przez cały okres trwania kursu (w zależności od wybranego pakietu)
kurs zawiera:
do pracy na programie wymagany komputer z systemem windows
Jak widzisz zasób wiedzy, praktyki i doświadczenia jaki dostajesz decydując się na kurs jest ogromny.
Przykłady i zagadnienia, na podstawie których będziemy pracować w kursie, są w 100% „z życia wzięte”.
Wszystkie pochodzą z mojej pracy w księgowości i prowadzenia biura rachunkowego.
Jestem pewna, że żaden inny kurs z uproszczonej księgowości nie zawiera tak obszernych materiałów w tak korzystnej cenie z dostępem na 12 miesięcy do materiałów WIDEO i PDF.
CERTYFIKAT
Po ukończeniu szkolenia i zaliczeniu egzaminu + warsztatu otrzymasz certyfikat z indywidualnym numerem – który zaświadczy o autentyczności certyfikatu.
Spis treści kursu:
Moduł 1.
ZUS + Elementy Kadr i Płac.
1.1. Ulga na start (na jakich warunkach, zasady zgłoszenia do ZUS).
1.2. Preferencyjny ZUS (na jakich warunkach, zasady zgłoszenia do ZUS).
1.3. Mały ZUS PLUS (na jakich warunkach, zasady zgłoszenia do ZUS).
1.4. Pełne składki ZUS (na jakich warunkach, zasady zgłoszenia do ZUS).
1.5. Jak przygotować się do wysyłki deklaracji za przedsiębiorcę który odprowadza składki wyłącznie za siebie, przykład z chorobą przedsiębiorcy.
1.6. Zgłoszenie członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego.
1.7. Praca członka rodziny: współpracownik, umowa zlecenie a umowa o pracę, a może bez zgłoszenia do ZUS?
1.8. Jak przygotować się do zatrudnienia pracownika? (BHP, badania lekarskie, zgłoszenie do ZUS, dokumentacja).
1.9. Przykład obliczenia listy płac dla wynagrodzenie bez składników zmiennych oraz sporządzenie deklaracji do ZUS.
1.10. Zatrudnienie pracownika do 26 roku życia a zaliczka na podatek.
1.11. ZUS PEL – pełnomocnictwo jak je ustalić, na co nam pozwoli.
1.12 - Jak ustalić składkę zdrowotną dla przedsiębiorcy na skali.
1.13- Jak ustalić składkę zdrowotną dla przedsiębiorcy na podatku liniowym.
Moduł 2.
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów – wybrane zagadnienia i operacje gospodarcze.
2.1. Podmioty zobowiązane do prowadzenia PKPiR.
2.2. Wyłączenia z prowadzenia PKPiR i zwolnienia z obowiązku prowadzenia PKPiR.
2.3. Wzór PKPiR – omówienie struktury.
2.4. Metody ewidencjonowania zdarzeń gospodarczych w PKPiR (metoda memoriałowa, metoda kasowa).
2.5. Zamknięcie księgi przychodów i rozchodów.
2.6. Praktyczne zdarzenia gospodarcze – rozliczenie w PKPiR (m.in. ewidencjonowanie wynagrodzeń z listy płac, z umowy zlecenie na podstawie wystawionego rachunku, zus-ów, czynszu, energii elektrycznej, ubezpieczenia samochodu, koszty eksploatacji samochodu osobowego, delegacje przedsiębiorcy).
Moduł 3.
Remanent – jak sporządzić i jak zaksięgować.
3.1. Obowiązek zawiadomienia właściwego naczelnika urzędu skarbowego o zamiarze sporządzenia spisu z natury
3.2. Jakie przepisy stanowią podstawę sporządzenia inwentaryzacji
3.3. Kiedy podatnicy są obowiązani sporządzić spis z natury
3.4. Co podlega spisowi z natury
3.5. Czy spis z natury sporządzony w trakcie roku podlega wpisaniu do księgi
3.6. Jak prawidłowo sporządzić spis z natury
3.7. Jak dokonać wyceny składników majątku firmowego
3.8. Jak należy obliczyć wartość spisu z natury w sytuacji, gdy przedsiębiorca dokonał płatności za towary lub materiały z naruszeniem obowiązku rozliczeń za pośrednictwem rachunku płatniczego
3.9. Pozostałe ważne zagadnienia dotyczące spisu z natury o których musisz wiedzieć:
Czy towary otrzymane w darowiźnie również podlegają ujęciu w spisie z natury,
Czy należy dokonać spisu z natury, jeśli w firmie nie ma składników majątku, które należałoby objąć spisem z natury,
Jak ująć spis z natury w podatkowej księdze przychodów i rozchodów,
Jaki wpływ mają różnice remanentowe na dochód.
Moduł 4.
Środki trwałe i wartości niematerialne i prawne.
4.1. Definicja środka trwałego w interpretacjach indywidualnych (omówienie + przyjęcie na stan środków trwałych praca na programie księgowym)
4.2. Definicja wartości niematerialnych i prawnych w interpretacjach.
4.3. Wartość początkowa – jak ustalić dla środka trwałego a jak dla wartości niematerialnych i prawnych.
4.4. Likwidacja, zbycie i utrata środka trwałego.4.5. Środki trwałe do 10 000,00 zł – rozliczenie w PKPiR.
Moduł 5.
Amortyzacja.
5.1. Zasady i warunki amortyzacji (o kompletności i zdatności do użytku), wyłączenia z amortyzacji.
5.2. Amortyzacja czy bezpośredni koszt? (o co tu chodzi?).
5.3. Rodzaje amortyzacji (na co zwrócić uwagę by wybrać najkorzystniejszy wariant).
5.4. Warsztat – amortyzacja. Omawiam dużo przykładów, mówię o wyborach i stawkach amortyzacji.
Moduł 6.
Dowody księgowe – elementy i rodzaje.
6.1. Elementy dowodów księgowych.
6.2. Faktura VAT.
6.3. Rachunek.
6.4. Faktura VAT korygująca.
6.5. Nota korygująca.
6.6. Dowody wewnętrzne.
6.7. Dowody księgowe w szczególnych sytuacjach.
Moduł 7.
Rozliczenie podatku dochodowego od osób fizycznych.
7.1. Koszty uzyskania przychodu + przykłady
7.2. Co to jest przychód + przykłady
7.3. Powstanie obowiązku podatkowego w PIT
7.4. Korekta przychodów
7.5. Korekta kosztów
7.6. Samochód w działalności gospodarczej.
7.7. Jak dokonać rejestracji JDG
7.8. Jak obliczyć zaliczkę na podatek dochodowy – zasady ogólne.
7.9. Jak obliczyć zaliczkę na podatek dochodowy – podatek liniowy. W każdym punkcie omawiamy zasady + ćwiczymy warsztat na programie księgowym.
Moduł 8.
Rozliczenie samochodu w działalności gospodarczej.
8.1. Rozliczenie samochodu osobowego wykorzystywanego w działalności gospodarczej (VAT i PIT)
8.2. Rozliczenie samochodu wprowadzonego na środki trwałe wykorzystywanego do celów mieszanych (VAT i PIT)
8.3. Kiedy podatnik odliczy 100% VAT i 100% PIT od wydatków związanych z samochodem osobowym.
8.4. Samochody specjalne a rozliczenie PIT i VAT w 100%.
8.5. Samochód osobowy w leasingu operacyjnym – rozliczenie w różnych wariantach.
Moduł 9.
Rozliczenie podatku VAT – wybrane zagadnienia – wprowadzenie.
9.1. Rejestracja podatnika VAT – analiza wybranych przypadków.
9.2. Kto to jest podatnik VAT.
9.3. Odpłatna dostawa towarów i odpłatne świadczenie usług a VAT + Nieodpłatna dostawa towarów i nieodpłatne świadczenie usług a VAT
9.4. Prezenty o małej wartości o VAT
9.5. Zwolnienie podmiotowe a zwolnienie przedmiotowe
9.6. Stawki VAT
9.7 Mechanizm podzielonej płatności
9.8. Vat w transakcjach krajowych powstanie obowiązku podatkowego (vat rozliczany kasowo, zasady ogólne, zasady szczególne, wystawienie faktury a powstanie obowiązku podatkowego, zaliczki a powstanie obowiązku podatkowego).
Moduł 10.
Obowiązki podatnika przy likwidacji JDG.
10.1. Obowiązki czynnego podatnika VAT przy likwidacji JDG + Obowiązki podatnika zwolnionego z VAT przy likwidacji JDG
Moduł 11.
KSeF - Krajowy System e-Faktur
TO ZDECYDOWANIE NAJLEPIEJ OCENIANY KURS Z ZAKRESU KSIĘGOWOŚCI UPROSZCZONEJ!
SPRAWDŹ CO MÓWIĄ O KURSIE OSOBY, Z POPRZEDNICH EDYCJI:
POZNAJ OPINIE KURSANTÓW MOICH POZOSTAŁYCH KURSÓW PREMIUM
Jeśli jeszcze mnie nie znasz i nie wiesz w jaki sposób wyglądają szkolenia prowadzone przeze mnie i nie masz pewności czy to dobra inwestycja to zapraszam Cię do sprawdzenia opinii na mojej stronie na FB gdzie prowadzę szkolenia za darmo:
GWARANTUJĘ Ci,
że po ukończeniu szkolenia
będziesz w 100% przygotowany/a
do rozpoczęcia pracy
w uproszczonej
księgowości!
Decydując się na zakup kursu otrzymujesz:
1
otrzymujesz dostęp na 12 mc. do szkolenia
otrzymujesz bezpłatne AKTUALIZACJE kursu na 12 mc.
2
3
na zakup kursu otrzymujesz pełną fakturę VAT 23%
kurs dostępny 24h/dobę 7 dni w tygodniu
4
PREMIERA IX edycji KURSu
Propozycja ważna tylko:
SPRZEDAż WYŁĄCZONa
ZOstaw Swój Email i otrzymaj
przypomnienie + ofertę pierwszeństwa
PRZY STARCIE SPRZEDAŻY MIEJSC w kolejnej edycji MARZEC 2025r.
PODSTAWOWY
897 zł
1 397 zł
VIP
1 097 zł
najczęściej wybierany!
zamiast 1347 zł
zamiast 1347 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 797 zł
lub rezerwacja 87 zł
+ 3 raty po 299 zł
lub rezerwacja 88 zł
+ 3 raty po 369 zł
zamiast 1547 zł
zamiast 1947 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 997 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1197 zł
PODSTAWOWY
1 347 zł
1 947 zł
VIP
1 547 zł
najczęściej wybierany!
zamiast 1347 zł
Raty płatne w terminach: 1 rata do 01-09-2024r.; 2 rata do 20-09-2024r.; 3 rata do 10-10-2024r.
**60 minut konsultacji telefonicznej z zakresu planowania kariery zawodowej obejmuje (PAKIET VIP): Przedstawienie uczestnika kursu: czym się zajmuje aktualnie, jakie doświadczenie już posiada w księgowości, metody/techniki doskonalenia, ocena aktualnych szans na podwyżkę/awans/pozyskanie klienta – w zależności od etapu na jakim się znajduje. Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej. Jak przygotować CV. Jak przygotować się do rozmowy o podwyżkę.
Dla biur: Kanały zwiększania liczby klientów. Jak przygotować się do rozmowy o podwyżkę/awans (tutaj uwaga: proszę przygotować aktualne stanowisko i zasoby wiedzy oraz planowane stanowisko do osiągnięcia)Jak przygotować się do stabilnego rozwoju zawodowego w księgowości.
Po zakupie dostępu VIP napisz maila na: biuro@ewelinaduleba.pl w tytule wpisując konsultacja (mail musi być wysłany adresu z którego został wykupiony dostęp). W mailu opisz mi swoją sytuację zawodową (im więcej szczegółów tym lepiej) napisz co jest dla Ciebie aktualnie problemem/barierą/celem. Po otrzymaniu maila w ciągu 48H (dni robocze) odezwę się z propozycją ustalenia godziny konsultacji, jeśli pracujesz w ciągu dnia nie ma problemu, będziemy mogły/li porozmawiać wieczorem.